2013. január 14., hétfő

Szivat a gázos

"GDF SUEZ, ez a tetű vállaltat szívatja a kistérség lakót, ügyfélszolgálati irodájában, Szentesen, de tiszta erőből ám. Ezt a csatornára utaló nevet nyugodtan kicserélhetnék a dantei idézetre: ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel. És ez nem az ott dolgozókon múlik, hisz a „privát pajzs” feliratos kabátot viselő biztonsági őrtől a négy ügyfélkiszolgálóig mindenki teszi a dolgát."-írja olvasónk.


Akkor meg mi a gond? Az ügyfelek átlagéletkora bőven meghaladja a hatvanat. Ők azok, akik nem interneteznek, nincs már pénzük telefont fizetni, de fűteni még akarnak! Személyesen intézik ügyeiket, ez kerül a legkevesebbe. Gyakran jönnek családostul a kuncsaftok, kisgyerekkel.
Valahányszor érkezem, tizenöten legalább vannak előttem, a zsebkendőnyi területen. A folyosón, sötétben várakozók számára, írd és mond, hat darab széket számolt ki a szolgáltató. Ha egymás ölébe ülünk, sem jut hely mindenkinek. Pedig jó lenne, mert vagy egy órányi helyben járás (állás) vár ránk. Áporodott levegő, zsúfoltság, tömeg. A szellőzés úgy oldódik meg, hogy időnként valaki belép ez utcáról és az így nyíló ajtó juttatja némi friss levegőhöz a bent aszalódókat. 



Akinek pedig nincs, bankkártyája az kétszer állhat sorban, mert a postán befizetett csekkel vissza kell mennie az irodába.
 
1. Több megoldás is kínálkozik, kínálkozna. A régi pénztár előtti területen székeket elhelyezve mindenkinek jutna ülőhely. (a kihasználatlan pénztár elbontása végleges megoldást jelenthetne.)
2. A környező településeken, a régen jól bevált, postaládák visszaállítása, a mérőállásokat tartalmazó cetlik gyűjtésére. Jelentősen csökkenne a zsúfoltság.
3. Ha valamelyik ügyfélszolgálati félvezető erre szédülne időnként, lehet, hamarabb lenne eredmény. (a tájékoztató tábla szerint az emeleten székel ez a vezető, de az első kérdés után kiderül: ne keressem ott, a tábla több mint éves, már régen Békéscsabán rágja a gittet.) 
Azon gondolkodom, hogy jövőre fával fűtök. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése